Kanssasi kaikissa elämäsi vaiheissa

Ristiäiset, rippijuhlat, avioliiton siunaaminen, kodin siunaaminen ja hautajaiset kuuluvat kristityn elämään. Lontoon merimieskirkko tarjoaa mahdollisuuden suomenkieliseen jumalanpalveluselämään ja luterilaisiin kirkollisiin toimituksiin elämäsi jokaisessa vaiheessa.

Jumalanpalvelukset

Lontoon merimieskirkossa jumalanpalvelukset pidetään pääosin suomeksi. Kokoonnumme yhteiseen messuun noin kerran kuukaudessa sekä kirkollisina juhlapyhinä. Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Kaste

Kaste voidaan toimittaa Lontoon merimieskirkolla jumalanpalveluksen yhteydessä tai erikseen sovittuna ajankohtana, kotona, lähikirkossa tai muussa sovitussa paikassa.

Rippikoulu

Suomen Merimieskirkko järjestää Isossa-Britanniassa asuville mahdollisuuden rippikoulun käymiseen Lontoossa. Etsimme myös avuksemme ja iloksemme isosia auttamaan rippikoulun toteutuksessa.

Häät ja avioliiton siunaaminen

Lontoon merimieskirkolla on mahdollisuus toimittaa avioliiton siunaaminen. Myös vihkiminen on mahdollinen Lontoon merimieskirkolla, kun paikallinen rekisteriviranomainen on vihkitilaisuudessa mukana.

Hautajaiset ja siunaustilaisuus

Lontoon merimieskirkon työntekijät palvelevat surun kohdatessa. Hautajaiset voidaan järjestää merimieskirkolla tai muualla Isossa-Britanniassa ja Irlannissa.

Esirukous

Jokaisessa Lontoon merimieskirkon messussa rukoillaan toisten ihmisten ja yhteisten asioiden puolesta. Jos sinulla on joku erityinen asia sydämelläsi, ota meihin yhteyttä, niin rukoilemme puolestasi.