Lontoon merimieskirkko

Palvelut

Palveluihimme kuuluvat Suomi-kauppa, tunnelmallinen kahvila, suomalainen sauna, kirjastot aikuisille ja lapsille, edullinen ja turvallinen hostelli sekä catering- ja tilavuokraus. Keväisin ja loppuvuodesta järjestämme myös myyjäiset, joissa tuomme maahan sekä suosikki- että uutuusherkkuja sekä suomalaisia tuotteita.

Kysy lisää palvelutiimiltämme: kitchen@merimieskirkko.fi
Pystymme vastaamaan yhteydenottoihin vain aukioloaikojen puitteissa. Tarkistathan myös aukioloaikamme ennen kuin matkustat kirkolle.

Huom! Vietämme kaksi kertaa vuodessa myyjäisiämme, jolloin suljemme kirkon muutamaksi viikoksi valmisteluiden, myyjäisten ja purun ajaksi. Tarkista maalis- ja marraskuussa poikkeusaikataulut täältä.

Suomi-kauppa

Kaipaatko ruisleipää tai suklaata koti-ikävän hillitsemiseen? Suomi-kaupastamme löydät Lontoon laajimman valikoiman suomalaisia elintarvikkeita ja herkkuja. Kaupassamme on kuiva- ja pakkastuotteita, lahjaideoita sekä Suomi-klassikoita ja uutuuksia.

Kahvila

Lontoon suomalaisen merimieskirkon sykkivä sydän on tunnelmallinen kahvilamme. Maistuisiko korvapuusti, karjalanpiirakka tai kuppi kahvia? Viikonloppuisin ja tilauksesta tarjoamme myös vaihtuvaa suomalaista kotiruokaa.

Sauna

Lontoon paras suomalainen sauna löytyy merimieskirkolta – tervetuloa löylyihin. Saunamme lämpiää tiistaista sunnuntaihin ja siihen mahtuu kerralla 8 henkilöä. Voit joko varata itsellesi yksityisvuoron tai osallistua yleiseen saunavuoroomme. Ja ei huolta, meillä saa heittää löylyä!

Majoitus

Etsitkö edullista ja turvallista majoitusta Lontoossa? Hostellimme tarjoaa ystävällisen majapaikan lähellä keskustan nähtävyyksiä. Kirkon majoitushuoneista voit ostaa yksittäisen petipaikan tai varata vaikka koko hostellihuoneen.

Catering ja tilavuokraus

Maistuisivatko voileipien sijaan korvapuustit tai karjalanpiirakat? Catering-palvelustamme löytyvät niin pullat, kakut kuin kokouseväät. Vuokraa myös meiltä tilat tapahtumaasi, juhliisi tai kokouksellesi. Tuet samalla toimintaamme suomalaisten hyväksi.

Sinikantinen kirja ja taustalla kirjahylly.

Kirjasto

Lontoon merimieskirkon kirjastosta löydät suomenkielisiä klassikoita, kuten Topelius, Aho tai Hietamies. Meillä on myös lastenkirjasto ja kirjojen myyntipiste.

Myyjäiset

Lontoon merimieskirkko järjestää suurmyyjäiset kaksi kertaa vuodesta: keväällä ja marraskuun lopussa. Myyjäisten aikana kirkko muuttuu tunnelmalliseksi Suomi-kaupaksi, joka tarjoaa laajan valikoiman suomalaisia elintarvikkeita ja lahjatavaroita. Avoinna on yleensä myös grilli ja kahvila, joista saa maistuvia, tuoreita herkkuja. Lisäksi mukana on useita käsityöläisiä ja omien tuotteiden myyjiä.

Tervetuloa mukaan!