Lontoon merimieskirkko

Yhteystietomme

Lontoon merimieskirkko on suomalainen kohtaamispaikka, jossa voi tavata toisia ihmisiä, oleskella kahvilassa, ostaa suomalaisia tuotteita, saunoa sekä osallistua tapahtumiin ja toimintaan. Olet lämpimästi tervetullut piipahtamaan tai viipymään merimieskirkolla!
Osoite: 33 Albion Street, Rotherhithe, London SE16 7HZ

Vaalea kolmikerroksinen rakennus, jonka lipputangossa SUomen lippu.

Aukioloajat

Katso täältä aukioloaikamme. Huomioi, että poikkeusaikoina kuten ennen, jälkeen ja myyjäisten aikana tai loma-aikoina, olemme rajoitetusti tavoitettavissa. Tarkista aukiolomme ennen lähtöäsi kirkolle.

Henkilökunta

Täältä löydät Lontoon merimieskirkon henkilökunnan yhteystiedot. Olemme sinua varten, ota rohkeasti yhteyttä!

Vanhan näköinen kartta, jossa keskiössä joki.

Miten meille löytää

Lue vinkit saapumiseen Over- ja Undergroundilla, bussilla sekä omalla autolla.

Meren rannalle huuhtoutunut lasipullo, jossa on paperi sisällä.

Lähetä palautetta Lontoon merimieskirkolle

Täyttämällä palautelomakkeen voit lähettää meille niin ruusuja kuin risuja. Olemme kiitollisia kaikesta palautteesta.

Vihreä kirjoituskone, jossa paperilla sana News.

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa aina kuukauden alussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin tiedät ensimmästen joukossa ajankohtaisista asioistamme.

Toimintaa ja palveluita