Lontoon merimieskirkko

Tue toimintaamme

Merimieskirkko toimii alueensa ihmisten hyväksi järjestämällä kutsuvaa toimintaa sekä tarjoamalla tukea yksilöille ja yhteisöille. Keräämme tarvitsemamme varat itse myyjäisten, palveluiden myynnin ja lahjoitusten avulla.

Haluatko olla mukana tässä työssä ja tukea toimintaamme taloudellisesti? Tue meitä lahjoittamalla.

Ryhmä iloisia lapsia käsissään laatikko, jossa kukantaimia.

Tue työtämme

Lahjoita

Voit lahjoittaa työhömme kertalahjoituksella tai säännöllisesti. Rahaa käytetään esimerkiksi toimintamme ja palveluidemme mahdollistamiseen sekä kiinteistöjen kunnossapitoon. Varainhankinnalla turvataan kirkon mahdollisuus toimia ja tehdä hyvää.

Hymyilevä nainen osoittaa ilmoitustaulua, jossa lukee punaisin kirjamin Thank you for your support.

Liity tukijäseneksi

Liittymällä Lontoon merimieskirkon tukijäseneksi mahdollistat osaltasi työmme jatkumisen ja saat itsellesi hyvää mieltä ja hyviä jäsenetuja.

Vapaaehtoiseksi

Tule paikallisvapaaehtoiseksi kirkon tapahtumiin ja toimintaan aina silloin kun sinulle sopii. Vai kiinnostaisiko sinua vuosi vapaaehtoistyössä Lontoossa? Merimieskirkolle etsitään uusia vuosivapaaehtoisia muutaman kerran vuodessa.

Harjoittelijaksi

Britannian maahantulosäännösten vuoksi Lontoon merimieskirkolla on mahdollista ottaa työharjoitteluun ainoastaan henkilöitä, joilla on pysyvä oleskelulupa Britanniassa tai Britannian kansalaisuus.

Pankkiyhteystietomme

Lahjoitukset ja maksut kirkolle

Voit tehdä kerta- tai kuukausilahjoituksen kirkolle, tai maksaa muita maksuja kirkolle näillä pankkiyhteystiedoilla.